Menu
Porozmawiaj anonimowo o kompleksach!



Nowe wypowiedzi


Statystyka

Łącznie wypowiedzi

9461

Łącznie tematów

1251

Użytkowników forum

2721


Wyszukiwarka

Szukaj w BezKompleksu.pl

Logowanie

Email

Hasło


Zaloguj | Zapomniałem hasła

Depilacja

Kompleksy »

Penis

» Depilacja


KE2ABBE60

,

2009-02-09 17:45

Witajcie! Zastanawiam się, co sądzicie na temat depilowania miejsc intymnych przez mężczyzn? Spotkałyście się kiedyś z czymś takim? Wiem, że chłopak mojej siostry depilował się w "tamtych stronach"... Ale nie jestem w stanie wyobrazić sobie takiego "łysego" penisa. Co o tym sądzicie?

M75861288

,

2009-02-10 06:41

Ja kiedyś ogoliłem się w tym miejscu na "łyso", ale ani mnie ani mojej partnerce się nie podobało. Od tego czasu jedynie podcinam włoski i jest super. Wydaje mi się, że faceci raczej nie depilują tych miejsc, raczej je golą. Zresztą jaki odsetek facetów w ogóle depiluje ciało?

KE2ABBE60

,

2009-02-10 10:30

Nie wiem jaki odsetek facetów depiluje ciało ale z tego co przeczytałam na tym forum kobietom się to podoba. Mężczyżni lubią zadbane miejsca intymne u kobiet i to działa też w drugą stronę. Czego nie robi się aby spełnić życzenie ukochanej osoby... Wydaje mi się, że są kobiety, które nie lubią depilować miejsc intymnych ale robią to dla swoich facetów. A może się mylę?

K00B7A51F

,

2009-02-12 19:34

No ja sobie nie wyobrażam i wolę nie wyobrażać sobie wydepilowanego w tym miejscu faceta. Każdy woli coś innego;) W sumie lekkie podcinanie włosków jest ok i nie mam nic przeciwko, no ale żeby tak na zero, to chyba nie. Mnie to nie bardzo interesuje i niezbyt się podoba, ale jeśli kogoś tak i woli w ten sposób to czemu nie.

K97F75191

,

2009-02-12 20:30

Mój mężczyzna od czasu do czasu goli się na zero w intymnych rejonach. Wygląda to bardzo miło i estetycznie :)) Gorzej, jak włoski zaczną odrastać, bo wtedy bardzo drabie ;) Ogólnie takie futra zarówno u kobiet, jak i mężczyzn wydają mi się jakieś niehigienicznie. No i jak to futro - grzeje w lecie ;)

K8A5D98C1

,

2009-03-13 00:14

Ja jestem zdecydowanie zwolenniczką golenia okolic intymnych u mężczyzn - okolic penisa i jąder też. Już pomijając fakt, że ogolony penis wydaje się większy;) a jak wiadomo kobiecie nigdy za dużo, ale jest to o wiele bardziej estetyczne - z wyglądu i z zastosowania. Seks oralny czy pieszczoty są dla kobiety przyjemniejsze, jest czyściej i fajniej. Goleniu penisa mówimy zdecydowane taaaak!:)))

K5C371BDD

,

2009-03-13 08:22

Depilowanie to troche upierdliwe chyba,.........ale przycinac chłopaki koniecznie!!!Po pierwsze kobieta ma przyjemniej:) a po drugie mniej się wtedy człowiek poci w tamtych miejscach.Pachy też można przycinac,przewiewniej ,bardziej świeżo....:)

K8A2BC71D

,

2009-03-13 10:05

Zgadzam się z przedmówczyniami. Chłopaki, jeżeli nie chcecie tego robić dla swojej dziewczyny, bo jej nie przeszkadza, zróbcie to dla siebie! Higiena najważniejsza, a miejsc intymnych tym bardziej.

KD0E49187

,

2010-01-11 09:19

jezeli chodzi o deilacje to kobieta jest to raczej bardziej potrzebne. no bo przeciez mezczyzni mozna powiedziec oczekuja od kobiety aby byla w tych miejscach gladka a wiekszosci kobiet nie zalezy na tym aby facet byl wydepilowany. nie ukrywam ze faceci wykrcaja sobie ze jak pozbeda sie wlosow to ich penis bedzie wydawal sie wiekszy

KDB3AB124

,

2010-01-13 11:49

Znam takich co depilują i takich co nie depilują. Na początku wydawało mi się dziwne, że koleś się tam depiluje, ale można się przyzwyczaić. Większość tłumaczyła to względami higienicznymi... Depilacja miejsc intymnych to jeszcze, ale jak koleś depiluje klate to juz przesada.

1

|

2

|

3



Regulamin | Polityka prywatności | Copyright © 2014 BezKompleksu.pl